In de Branding voor WaterMark

WaterMark is een adviesbureau met focus op verandering, duurzaamheid en ecologie. Ze helpen ondernemingen om hun toekomstvisie scherp te stellen, met sterke focus op hun kernwaarden. Dit alles met als voornaamste target, het maken van echte impact.

De oude identiteit had nood aan een grondige opfrissing. Vanuit het Water – Golfslag – Natuur gegeven werd een passend logobeeld en aangepaste typografie uitgewerkt.

De ontwerppiste vertrekt vanuit het idee van WaterMark als gids of “compagnon de route”. Dit om het proces naar de duurzame toekomst / maatregelen te begeleiden. 

Deze route is vanzelfsprekend een traject met ups & downs – volgend op de golven en dynamiek van de bedrijfscultuur en algehele maatschappelijke conjunctuur. Deze golfslag zit dan ook verwerkt in het logobeeld – als strakke leidende lijn. Verder zit ook de W vorm in deze lijn verwerkt, als link naar Watermark. De strakke beeldtaal is daarnaast een verwijzing naar het typische grafiek / schema / diagram gegeven uit de vele workshops & inspiratiesessies.

Klant:
WaterMark


Services:
Branding – Pictogrammen – Toepassingen – Website


Sector:
Impact – Duurzaamheid